2012. április 13., péntek

Fald fel Amerikát 2. (Debrecen)

Ma ismét volt alkalmunk a Fald fel Amerikát ételbárban enni. :) Persze, továbbra is tartom magam ahhoz a fogadalmamhoz, hogy a lehető legkevesebbet eszem gyorsétteremben és a lehető legtöbbet sütök-főzök itthon. :) Utóbbi minden szempontból sokkal jobb. :) Na, jó. Esetleg a mosogatást leszámítva. :) 
Ma a Glamour napok keretében nézegetős és alig vásárlós csajos délután tartottunk Anyával, így jutottunk el Amerikába. :)
Most is jó volt a kaja, de először mintha jobb lett volna. Persze, akkor az újdonság élményével hatott, de lehet, a választásom is jobb volt. :) Ez nem jelenti azt, hogy nem megyek el még egyszer (esetleg többször), ha lesz kivel és lesz valami alkalomféle. De akkor a gyrost szeretném megkóstolni. :)
Annyi negatív megjegyzésem lenne esetleg, hogy lassú volt most a kiszolgálás. Pedig farkaséhes sem voltam. Esetleg - jellemzően a nyilasra (egy horoszkópos sorsjegy hátulján olvastam) - türelmetlen.
Mindegy, végül megkaptuk a Western - és Bacon hamburgerünket. :)
Anya maradt a bevált íz mellett (Western), ezt választotta múltkor is. Én azért választottam mást, mert nem jár az ember minden nap ilyen helyen, akkor meg kóstoljak már újat. :) Lehet, egyszer én is megkóstolom a Western-t, vagy én is visszatérek a Texas Hot hambihoz. :)
Pozitívat is tudok mondani. Ma szemfüles voltam és észrevettem a szalvétát. :) Mivel külön nem adnak szalvétát, csak ki van téve, így múltkor papírzsepit használtunk száj- és hát... én orrtörlésre is, mivel akkor könnyfakasztó volt a csípős jalapeno és chili. :)
A Western burgerről itt olvashattok, de majd mutatok képet is. :)
A Bacon burger húspogácsát, jégsalátát (?), paradicsomot, bacont, lilahagymát (?), sajtot és majonézt tartalmazott. A paradicsom friss volt, akkor szeletelték fel, amikor ott voltunk. :) A bacon szerintem vékonyra szeletelt tarja (felvágott) volt, de az is finom volt. :) A kérdőjelek, azok kérdőjelek. Sajnos, képen se látom, és az íz se jut eszembe. :( Na, mindegy. Most nem fogok keseregni, csak hát... Ezért is jobb itthon főzni, enni. :)
Nagyon jól laktunk. Én olyannyira, hogy egy falatka még maradt is. :) 
Szóval így faltuk fel ma Amerikát és itt vannak a hambik:
Western


Bacon



(Csak most láttam, hogy elfelejtettem vakuzni a telefonnal, mivel azzal készültek most a képek. Ezt nézzétek el nekem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése