2019. március 1., péntek

Graham bucik

Jómagam is gyakran kísérletezek különböző kiflik, kenyerek sütésével, hogy melyik liszt hogy viselkedik a másikkal, milyen finomsággá állnak össze együtt. De szeretek jól bevált receptekhez is nyúlni. Így történt ez most is. Az Áfonya mámora blogról választottam a graham bucikat. Teljes mértékben IR-étrendben illeszthető. De bárki megsütheti, aki egy picit is nyitott az egészségtudatos táplálkozásra.

Minden lépést követtem, ahogy az eredeti receptnél szerepel. Annyi eltéréssel, hogy veganizáltam. Növényi margarint tettem a tésztába, a tetejét pedig víz és növényi tej keverékével kentem meg. És fél adagot sütöttem.

Lehet, hogy van még mit csinosítanom a bucikon, de így elsőre elégedett vagyok a formázással. :)

Formázás

Megkelve, lekenve









2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták a bucik ! Egyszer teszek egy próbát más lisztkeverékkel:)

    VálaszTörlés