2013. november 10., vasárnap

Pita pácolt hússal és salátával

Karajt pácoltam be, amit aztán sütve sült sült krumplival ettünk. Maradt ki egy szelet, amit gondoltam, felkockázok és gyros mintájára pitába töltök. Sajnos, a pita elég kicsinek bizonyult. Így a husit összekevertem a salátával és mellé ettem a tésztát. Töltve, vagy mellé mindegy is, mert finom volt. :)

Elkészítése

A húst bepácoljuk, érlelődni hagyjuk akár egy hétig (nekem most sikerült ennyi ideig) és magában az olajos pácban mindkét oldalán megsütjük a hússzeleteket egy serpenyőben.
Felkockázzuk a húst és a zöldségeket. Fokhagymás-zöldfűszeres salátafűszerrel fűszerezzük. Natúr joghurttal összekeverjük. (Ez a képen nem látszik, mert így a zöldségek jobban látszanak. :))
Ha elég nagy a pitánk akkor megtöltjük a húsos zöldséggel, ha nem, akkor külön fogyasztjuk.

A páclé hozzávalói 5 szelet karajhoz:
3 ek. olaj
2 ek. mustár
1/2 kk. bors
1/2 kk. chilipehely
1 kk. pirospaprika
(csakis sütéskor, mert amúgy kiszárítja a húst)

Salátához:
fokhagymás-zöldfűszeres salátafűszer
cukkini
uborka
koktélparadicsom
lilahagyma
natúr joghurt

+ pita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése