2013. december 30., hétfő

Hello Pasta Debrecenben

Kezdtem azt hinni, hogy már nem is annyira szeretem a tésztát... Debrecen főterén sétálgatva, amikor megláttam, hogy egy új gyors étterem nyitott, nevezetesen a Hello Pasta, nem tudtam ellenállni a csábításnak. Pontosabban 1 napig tartott az ellenállás, hisz karácsony másnapján már csak nem eszik ilyen helyen az ember, és nem is volt nyitva. De 27-én betértünk, és kipróbáltunk kétféle tésztát. :) 
Minden nap más a menükínálat. 4-5 féle tésztából lehet választani naponként. A mi választásunk a bolognaira és milánóira esett. Igaz, ezek a legegyszerűbb és legismertebb tészták, de az adott választékból ez volt a legszimpatikusabb. Még vannak olyan tészták, amik leírás alapján tetszenek, ezért leszek még a Hello Pasta vendége. :)
Nem mellékes, hogy házi készítésű tésztából készítik az ételeket. Minden nagyon finom volt! Dobozból ettünk, műanyag villával. :) Ennek is megvolt a maga feeling-je. A maradékot a dobozkában hazahoztuk. 
Az étterem honlapját ITT találjátok, a közösségi oldalukat pedig ITT tudjátok "megszeretgetni". :)




Milánói
Bolognai

Milánói
Bolognai
I LOVE PASTA :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése