2012. április 19., csütörtök

Medvehagymás krémleves

Remélem, nem unjátok még a krémleveseket?! :) Mivel a pogácsába csak a medvehagyma felét tettem bele, így a másik feléből készítettem levest. Semmi extra nincs amúgy benne, de nekem nagyon ízlett. Még a színe is jó lett. :) Bár nem tudom, a fénykép mennyire tudja visszaadni.
Leveskockát is akartam beletenni, és elfelejtettem... Meglátszik, hogy eddig csak egyszer használtam krémlevesbe, mégpedig a fokhagymás-krumplis krémlevesnél. Bár abban ízlett, de most mégsem hiányzott. :) Azért majd elhasználom a kockákat.

Elkészítése

Forró, olvasztott margarinban elkeverek egy kevés lisztet. (Vigyázzunk, hogy ne csomósodjon össze!) Rátesszük a felkockázott krumplit, répát és a kissé feldarabolt medvehagymát. Felöntjük egy kicsivel több vízzel, mint amennyi ellepi és ízesítjük sóval, borssal, delikáttal.
Miután a zöldségek megpuhultak, botmixerrel pürésítjük őket. A levesbe tejszínt öntünk és pár perc alatt felforraljuk.

Hozzávalók:
vékony szelet margarin
1 csapott ek. liszt
5 kisebb krumpli
1 répa
fél csomag medvehagyma
só, bors, delikát
1 dl tejszín



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése