2014. március 18., kedd

Paprikás krumpli kolbásszal

Már lehet, szerepel ilyen a blogban. De ugye ismétlés a tudás anyja... Legyen igaz ez a blogra is, és legyen itt a recept ismét. :)
Az az igazság, hogy magamtól eszembe se jutna elkészíteni. Nem kimondottan a kedvencem. Mégis el tudom készíteni. Biztos, vagytok Ti is így más ételekkel, hogy nem annyira szeretitek, de a családnak megcsináljátok szívesen. Na, hát így tettem én is Anya kívánságára. :)

Elkészítése

Zsíron megdinszteljük az apróra vágott hagymát. Tűzről levéve belekeverjük a pirospaprikát, hozzáadjuk a felkockázott kolbászt és krumplit. Alacsony tűzre helyezzük vissza, hogy a paprika nehogy leégjen. Összekeverjük és felöntjük annyi vízzel, amennyi ellepi. (Ebből úgyis fog elfőni.) Feljebb vesszük egy kicsit a lángot.
Sóval, borssal, delikáttal és gulyáskrémmel ízesítjük. Valamint teszünk bele még ízesítésnek zöldpaprikát, erős paprikát és paradicsomot. (Persze ez nyáron sokkal finomabb saját termelésűből.)
Az egészet puhára főzzük. Puha kenyérrel és savanyúsággal fogyasztjuk. :)
Frissen, melegen még én is szeretem. Másnaposan már kevésbé.

Hozzávalók:
60-80 dkg krumpli
1 hagyma
2 ek. zsír
1 tk. pirospaprika
10 dkg füstölt, szárazkolbász
5-6 dl víz
só, bors, delikát (ízlés szerint)
1 kk. gulyáskrém
1 darabka zöldpaprika
1 paradicsom
3 karika erős paprika

Vaku nélkül

Vakus

Nekem azért a virslis verzió jobban ízlik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése