2011. június 6., hétfő

Egy kis bemutatkozás

Miért is ez a blog? Vagyis miért is ez a téma? Főzés iránti szeretetem kb. 6 évre nyúlik vissza. Jelenleg 23 vagyok, tehát annyira nem is kezdtem későn a főzést. Mire saját konyhám lesz, férjjel és gyerekekkel, már nem is halnak éhen. :) Már most sem lehet éhezni mellettem. :)
Azt hiszem, hogy barátnőkkel olaszországi nyaraláson voltunk, amikor is kicsit önállósodni kellett a konyhában. Apartmanban laktunk és bár szinte előre elkészített kajákat vittünk, de csak kellett egy kis tésztát főzni, húst sütni... Szóval haza jövetelem után elkezdett érdekelni a főzés. :) Bár, ahogy visszaemlékszem inkább majd csak a főiskolai években (ami 2 héten belül lezárul) mozgolódtam jobban a tűzhely körül. Egyre több dolgot próbáltam ki, de közel sem annyit, mint amennyit még szeretnék. Elkezdtem recepteket gyűjteni könyvekből, újságokból, receptújságokat vettem, szakácskönyvet vettem karácsonyra kapott könyvutalványból, stb. :) A receptgyűjtés folyamatos. Megemlíteném még azt is, hogy turizmus-vendéglátás szakra jártam fősulin, szóval ez is közrejátszhat abban, hogy szeretek főzőcskézni.
Egy szó, mint száz szeretek főzni, finom kajákat az asztalra varázsolni, barátomnak a kedvencét elkészíteni. :) A tudásom, tapasztalatom még közel sem olyan, mint más gasztroblogot vezető amatőr szakácsoké, de igyekszem és ahogy mondani szokás, gyakorlat teszi a mestert.
Ez a blog jó lehetőség arra, hogy megörökítsem magamnak (és remélhetőleg a jövőnek) a kipróbált recepteket és lehetőség szerint képpel is illusztráljam a postokat. :)
A blog e mellett még arra is szolgál, hogy a megvalósult utazásaimról írjak. Erről bővebben kicsit később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése