2011. június 8., szerda

Malac oldalas sült burgonyaszirommal és vegyes salátával

Nos, tegnap malachusit sütöttem. Nem vagyok sertéshús párti, de ez valahogy jó volt. :) Elvileg ez hamarabb megsül és nem is volt benne annyi "mócsing".
A feldarabolt husit befűszereztem speckó oldalas fűszerkeverékkel. De hogy ne legyen még véletlenül se sótlan, tettem rá egy kis sót és borsot. Bele a tálba, kevés olajat öntöttem rá és néhány órán át pácolódott a sütőben. Azt szépen beraktam a tepsibe, alá öntöttem egy kis vizet és már bent is volt a sütőben.
Anya karikára vágta a krumplit, mint a chipset, úgy sütötte meg. Ez volt a köret, valamint barátommal salátát gyártottunk hozzá. Utóbbi nagy részét én ettem meg. :) Lehet, a kecskével kereszteztek? Hagyma, édeskömény (nyammmm), paradicsom és paprika voltak a saliban. Ízlés szerint magyaros saláta fűszerkeveréket szórtam rá, sóztam, borsoztam, cukroztam, kevés ecetet és olívaolajat öntöttem rá. Isteni lett! :) A hús is, de a saláta még inkább!
Este még mustárt is tettünk az oldalasra, ma hidegen ettem és csípős pirosaranyt tettem rá. Így még a hús is finomabb volt. Kár, hogy tegnap az összes maradék salit befaltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése