2013. szeptember 20., péntek

Csirkés saláta

Anya egészben sütött csirkét són. A mellehúsa része megmaradt. Gondoltam, felhasználom egy kis salátához.

Elkészítése

A csirkemellet feldaraboltam, és kevés olajon befűszerezve megpirítottam. Cikkekre vágtam a paradicsomot, felkarikáztam egy lilahagymát, pirítottam egy kis rozskenyeret, amit felkockáztam. Tettem még hozzá kockára vágott krémfehér sajtot. Sóval, borssal, tárkonyos ecettel és olívaolajjal ízesítettem a feldarabolt hozzávalókat. Rukkola ágyra fektettem a salátát és meglocsoltam natúr joghurttal. (A rukkola nem látszik a képen, mert már az uzsis dobozomban fotóztam a salit...)

Hozzávalók:
1 kisebb csirkemell
1-2 kk. csirke fűszer
2 ek. olaj
2 paradicsom
2 kis szelet rozskenyér, megpirítva
5 dkg krémfehér sajt
1 lilahagyma
só, bors
1 ek. tárkonyos ecet
1 ek. olívaolaj
rukkola (amennyi szimpatikus)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése