2014. április 14., hétfő

"Párosban a városban" - Hotel**** Aquarell Cegléd, La Toscana Étterem és Bisztró 2014.04.11-13.

Az elmúlt hétvégét Cegléden töltöttük. Wellnesseztünk. :)
A szállásunk a Hotel**** Aquarellben volt, ahol félpanziós, svédasztalos ellátást kaptunk, és a csomagunkban benne volt még egy-egy illóolajos masszázs, valamint egy-egy koktél.
A legpénztárcabarátabb szobát választottuk, de ez is minden igényt kielégítő, kényelmes volt. Nagy ágy, tiszta, rendezett szoba, szép fürdőszoba. Bár a wifit hiányoltam a szobából, de kábelen keresztül ott is lehet kapcsolódni a világhálóhoz, illetve a folyosókon és a recepciónál lehet szörfölni.
A wellness részleggel is maximálisan elégedettek voltunk. Kipróbáltunk minden medencét és izzadtunk az összes szaunában. A jéghideg vizű merülőmedencét nem nekünk találták ki, viszont a dézsát azért díjaztuk. :) Jó volt hideg vízzel leöblíteni magunkat a forró szaunák után.
Én, mint melegvíz kedvelő, egyik medencében sem fáztam, mindegyikben kellemes volt a víz hőmérséklete. Még az úszással is megpróbálkoztam, de azért még van mit gyakorolni. Remélem, a mester nem adja fel a tanítást. :)
Minden alkalommal degeszre ettük magunkat, nem mintha amúgy otthon nem ennénk mindig finomakat. De hát úgy van az ember ilyen helyen, hogy amit csak lehet, megkóstol. Habár sokszor inkább csak a szemünkbe dugtuk volna bele az ételt, mert már csak az kívánta... :)
A vacsora nem kapott maximális pontszámot tőlünk először, de a második alkalommal már megközelítette. Én személy szerint többféle, különlegesebb fogást hiányoltam esténként... vagy olyat, ami közelebb áll az ízlésemhez. De a sült töltött paprika valami fantasztikus volt. :)
Reggelinél volt minden finomság, amit csak el tudtok képzelni. Még csak zúzapörkölt is, de a szokásos ételek is, például bundás kenyér, felvágott, müzli, különböző péksütemények, lekvárok, stb.
A hotelben csak a saját kajáimat fényképeztem le általában, de nem mindent. Egyébként az épület és wellness részleg fotózása elmaradt. Valahogy nem jött az ihlet...
Ja, és a szabadidős termet is kipróbáltuk. Csocsóban nem vagyok egy ász, viszont a ping pong a végére már egész jól ment. :) Sőt még a futópadot is kipróbáltam, meg más gépekre is rámásztunk. Na, de ilyen "dőzsi-mőzsi" mellett nem a fogyásé volt a főszerep. :)
A masszázs nem volt rossz, de annyira jó se. Ha valami Te meg én hétvége ajánlataként van meghirdetve, akkor miért két kezelőhelyiségbe kell menni? "Csak Valentin napon van dupla ágy..." Na, mindegy. Azért jó volt, hogy illatos krémmel végig simogatták a hátam. :)
A koktélok is jók voltak, de persze nem négykézláb mentünk utána a szobánkba, hanem lifttel. :)
Cegléd nem egy világváros, így nem is tartottunk gyalogos városnézést, csak autóval nagyjából körbe mentünk. Viszont megtaláltuk az egyik legjobb, hanem a legjobb éttermet. Egy olaszos étterem, La Toscana. Természetesen tésztát ettünk mindketten. Ráadásul házi készítésű tésztából volt. Ez volt a legkedvezőbb áron, mindketten ezt kívántuk és ettől csak laktatóbb fogások voltak, de félpanzió mellett már nem hiányoztak nagy húshalmok.
Mindenesetre jó volt a kirándulás, ismétlést érdemel. :)