2014. november 29., szombat

Csokonai Étterem - Szülinapozás

27 éves lettem én (11.23.). :) Szörnyen hangzik számomra. :( Ez a szám nem tetszik. De ha összeadom a számjegyeket, akkor legalább kijön a kedvenc számom. Szóval csak megbékélek vele valahogy. Amíg sokan fiatalabbnak néznek a koromnál... addig annyira nem kesergek. :) Annak ellenére, hogy nem vártam ezt a napot, mégis szépen megünnepeltük a Csokonai Étteremben, Debrecenben. Anyával és párommal. :)
Szülinaposoknak ingyen vacsora járt. :) De ennek árában szépen rendeltem előételt és koktélt... Egyszer 27 éves az ember lánya, illik rendesen megünnepelni. :) Kaptunk még ajándékba desszertet és pezsgőt is.
Isteni finom ételeket ettünk. Most is lecsúszna egy-két olyan ínycsiklandozó falat. Pedig először a hajdúszoboszlói Nelson Étterembe szerettem volna menni, de mivel volt ez az "ünnepi akció", így maradtunk Debrecenben. De a Nelsonban is fogunk enni egyszer, az fix. :)
Most viszont megmutatom, hogy mit ettünk és ittunk a Csokonaiban:

Marhahúsleves zöldségszalmával, házi csigatésztával






Sajnos, az étterem honlapján nem találtam frissített étlapot. Az ételek pontos neveit pedig elfelejtettem. :(
Az előétel kolbászból, sonkából és zöldségekből állt. Pirítóst kértünk hozzá.
Az egyik húsos étel sonkával, sajttal és májjal volt megtöltve. A másik húsos ételen sonka, kacsamáj és alma volt, valamint édeskés öntet volt rajta.
Egy kávés koktél és egy mojitot kóstoltunk még.

Köszönöm az estét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése