2016. április 10., vasárnap

Egészséges rántott hús

Egészséges rántott hús? Olyan is van? Na, jó. Csak 3/4 részt egészséges, mert olajban sült. :) 
Bár én nem vagyok egy nagy rántott hús-imádó. Ha étteremben húsos kaját kérek, meg szoktam kérdezni, hogy rántva van? Ha igen, akkor nem kérem. Viszont nagy ritkán én is megkívánom a rántott husit. De kizárólag frissen és csak a laposat szeretem. Most egy egészséges változatot készítettünk. Máskor is kerül még ilyen az asztalunkra. :)

Elkészítése

A húst felszeleteljük és kiklopfoljuk. Mindkét oldalán besózzuk. Majd következik a reform bunda. :)
Csicseriborsó lisztben, tojásban, végül apró szemű zabpehelyben megforgatjuk. Olajban kisütjük.
A tojásba és zabpehelybe tettem egy kis sót, borsot.
Jó kis masszív bunda lett rajta. :) Próbáljátok ki Ti is!
Én most külön köretet nem készítettem, csak savanyú uborkával ettem.

Hozzávalók:
csicseriborsó liszt
tojás
zabpehely
40-50 dkg karaj
só, bors
olaj a sütéshez


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése