2011. augusztus 17., szerda

Brassói

Így készült

Egy vékony szelet szalonnát nagyobb kockákra vágtam, majd kissé megpirítottam. Kiszedtem a szalonnadarabokat egy kis tálba, majd a kisült zsírhoz (nagyon minimális volt) adtam egy kis margarint és ezen megsütöttem a felkockázott csirkemellet. Vízzel is felöntöttem, hogy szaftos legyen majd. Sóval, borssal, delikáttal ízesítettem, ízlés szerint. Amikor már szinte puha volt a hús, hozzákevertem a szalonnát és borsót. Így is főtt egy kicsit, majd összekevertem ezt az egészet egy kis doboz paradicsompürével. Rotyogott még egy kicsit, aztán elzártam a tűzhelyet. Köretnek Anya krumplit sütött hozzá.

Hozzávalók:

40 dkg csirkemell
kb. 20-25 dkg borsó
kevés füstölt szalonna
7 dkg paradicsompüré
só, bors, delikát


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése