2013. május 5., vasárnap

Karaj gazdagon

Már többször írtam, hogy nem vagyok nagy sertéshús-barát, de most ezt a karajt sikerült feldobnom a zöldségekkel. Úgy láttam, hogy nem csak nekem ízlett. Remélem, jól láttam. :)

Elkészítése

A vöröshagymát félbe, majd vékony szeletekre vágjuk és forró margarinon megfuttatjuk. Megszórjuk pirospaprikával és felöntjük vízzel. Sóval, borssal, delikáttal és köménnyel ízesítjük. Egy kicsit pároljuk.
Hozzáadjuk a kis kockákra vágott húst, piros arannyal, mustárral ízesítjük és puhára pároljuk. (Közben pótolhatjuk a vizet.) 
Amikor a hús már szinte teljesen puha, hozzáadjuk a zöldségeket: kis kockára vágott padlizsánt, apró cikkekre vágott paprikát, felkarikázott póréhagymát, felaprózott fokhagymát és egész koktélparadicsomot.
Ha szükséges, még fűszerezhetjük.
Az egészet puhára pároljuk.
Krumplipürével tálaljuk.

Hozzávalók:
60 dkg karaj
1 közepes fej vöröshagyma
só, bors, delikát, kömény (ízlés szerint)
2 tk. pirospaprika
2 tk. mustár
2 tk. piros paprika
2 dl víz + amennyi szükséges
1 padlizsán
1 paprika
kb. 5-6 cm póréhagyma
5-10 dkg koktélparadicsom
4-5 gerezd fokhagyma


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése