2016. szeptember 3., szombat

Allianz blogverseny

Receptversenyekre jelentkeztem már, de hogy blogversenyen induljak, arra még nemigen volt példa. Most egy szimpatikus versennyel találkoztam, melyet az Allianz indított. :) Több kategóriában lehet indulni a versenyen. Köztük van az utazás és gasztro is. Nagyon szívesen indultam volna az utazás kategóriában is, de mivel nagyobb részt receptek szerepelnek a blogon, így a gasztronómiát választottam. 
Új bejegyzést most nem írtam, de egy kedvenc receptemet kiválasztottam, és külön azzal a poszttal is neveztem a versenyre. 

Ez pedig az aszalt paradicsommal és fetával töltött csirkemellem, amit cukkinilepénnyel ettünk. :)






1 megjegyzés:

  1. Nagyon finom ételt választottál! Már más blogon is találkoztam ezzel a játékot de nem találom!

    VálaszTörlés