2016. október 16., vasárnap

Mustáros hal egészséges körettel

Ez az étel úgy indult, hogy tökéletesen beilleszthető a diétámba és majd szépen ki is számolom a szénhidrátot is. Már ott megdőlt a történet, hogy a mustár cukrot is tartalmaz. Megdöbbentő így nézegetni az összetevő listákat, hogy mi mindenbe kerül cukor. :( Mivel még szigorúan nem tartom a diétát, és egyből nem rohanok a boltba cm mustárt beszerezni. Így is sokszor elképesztőek az egészséges dolgok árai... Szóval a meglévő mustárt használtam fel, és végül nem számoltam ch-t. De szerintem nem ettem több ch-t, mint amit szabadott volna és cukormentes mustár felhasználásával pedig még az IR diétába is beilleszthető ez a halas fogás.

Elkészítése

Egy tepsi aljába kevés olajat öntünk, majd beletesszük a zöldbabot. (Én most üvegest használtam.)
A hal mindkét oldalát besózzuk és megszórjuk őrölt piros paprikával, majd szintén mindkét oldalát bekenjük a mustáros-tejszínes öntettel. (1 dl habtejszín és 2-3 tk. mustár keveréke.)
Alufóliával lefedve sütőben pároljuk 30-40 percig kb. 180 fokon, majd további 10 percig alufólia nélkül sütjük.
A bab mellett köret volt még barna rizs. Én most előfőzött, tasakos rizst főztem ki sós vízben.

Hozzávalók:
1 nagy halfilé (kb. 25-30 dkg lehetett)
1 üveg zöldbabnak kb. fele (normál méretű befőttes üveg)
őrölt piros paprika
3-4 ek. olaj
1 dl habtejszín
2-3 tk. mustár
1 tasak barna rizs

A fenti mennyiségből ketten legalább 4x ettünk, mert volt leves is. Így kb. 2 adagnak felel meg szerintem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése