2019. január 25., péntek

Babpástétom tortilla-val

Ha egészséges reggelire vágysz, vagy csak éppen bekapnál valamit ebédre, akkor a tortilla nagyon jó ötlet. Én most házi babpástétommal és zöldségekkel töltöttem meg.
A tortilla receptje ITT található. Én rögtön dupla adaggal indítottam, mert már többször teszteltük és nagyon finom. :) Természetesen bolti vagy hagyományos, otthon készített lepény is jó, ha minden földi jóval meg akarjuk tölteni.
Én most a babpástétom elkészítését írom le Nektek. 

Elkészítése

A felaprózott vöröshagymát kevés olajon megdinszteljük, majd hozzátesszük a babot levével együtt. (Én konzervet használtam.) Piros paprikával megszórjuk, majd tovább fűszerezzük. Kb. 5-10 percig együtt pároljuk, nem hagyjuk elfőni az összes levet.
Ezután Erős Pistát adunk hozzá és botmixer segítségével, vagy késes aprítóban pürésítjük. De ha csak villával törjük össze, akkor is tökéletes.

Hozzávalók:
2 ek. olaj
1 közepes vöröshagyma
1 vörösbab konzerv
1-2 tk. piros paprika
1/2 tk. füstsó
1/2 tk. fokhagymapor
1/4 tk. asztali só
2 tk. Erős Pista

A tortillat megkentem a babkrémmel, salátát, paprikát és újhagymát tettem rá, végül megszórtam egy kevés sajttal. Amennyire tudtam összetekertem, és mind megettem. Délig tartó lendületet adott. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése