2012. július 1., vasárnap

Indul a Mandula (Mandula Café)

Fortuna szárnyai alá vett és a Mandula Cukrászda facebook-os játékán nyertem egy 1000 Ft-os ajándékutalványt. :) Felcsillant ám a szemem, amikor megláttam az e-mailt... Ilyen ez, amikor nem is számít az ember a nyereményre, vagy már el is felejtette, hogy jelentkezett egy játékba. Úgyhogy nagyon örültem a nyereménynek, és beváltottuk, hogy finomakat együnk. Azért az nem titok, hogy egy kicsit meg kellett pótolni az utalványt, de így is szuper. :)
Itt olvashattok az első "élményemről", ami ebben a "cukiban" volt. Mivel akkor nagyon bevált az áfonyás sajttorta és azután még egyszer ettem, így most is ezt választottam. :) Nem mindig vagyok a megszokások rabja, szeretem a változatosságot is, de most jól esett ebben a melegben ez a gyümölcsös finomság. Nari-bari smoothieval öblítettem le. :) Az is extrán finom és nagyon sűrű volt. 
Kóstolás tárgyát képezte még egy kis fagyi kehely - kapucsínó, barack, sárgadinnye ízű; és egy marcipános csokis tekercs (ha jól tudom, ez a neve). :) Úgy gondolom, ezek is csillagos 5-öst kaptak. :)
Ezúton is köszönöm Fortunának és a Mandula Cafénak az utalványt. :)







(Nem tudom, egyik-másik képet miért tette fordítva, pedig elvileg én megfordítottam... Sebaj, a lényeg látszik. :))

4 megjegyzés: