2012. október 23., kedd

Dolce Vita - Szarvas

Ez a bejegyzés kicsit késve érkezik, de itt van. :) Mostanra sikerült begyűjtenem a képeket, és most van is időm írni. 
A Dolce Vita Pizzéria Szarvason található. Nem egyszer elsétáltam mellette. Először az óriás palacsintás táblájukra lettem figyelmes, majd a piadina keltette fel az érdeklődésem. Tudtam, hogy valamikor meg kell őket kóstolni. Október 14-én bicikli,- és mikrószállítás zajlott Szarvasra, illetve Szarvasról. Pont jó alkalom volt, hogy betérjünk a pizzériába és egy kicsit megédesítsük az életünket. :) De nemcsak édesítettük, hanem picit sóztuk is. :) Lecsúszott egy-egy olasz lepénykenyér, és egy-egy palacsinta.
Bár az túlzás, hogy óriás palacsinta... Mondjuk nagyobb, mint az enyém, de inkább olyan félóriás, vagy nagy törpe. Az ízére viszont nem volt panaszom. Rengeteg kakaó volt benne, amit én nagyon imádok. :)
A piadina neve tetszetősebb volt, mint az íze. De szépen lement az is, és végül is finom volt, de Anya jobbat választott. Mindketten megkóstoltuk mindkettőt. A rukkola és sonka miatt az övé jobban ízlett nekem. Az én mexikóim kicsit lecsós ízű volt, de azért jól megtömtem vele a bendőm. Aznap már nem is vacsoráztam...
A pincérhölgyet nem a mosolygós fajtából választották... De azért viszonylag gyorsan kihozta az ételünket. Ami kicsit bosszankodásra adott okot, hogy a Szép kártyával való fizetésnél rápakoltak a számlára plusz 10%-ot. Érti ezt valaki? Ha valahol szervízdíjat számolnak fel, akkor azt szerintem feltüntetik az étlapon. De itt ilyen nem volt... Főleg, hogy első körön elfelejtette, hogy nem készpénzzel akarunk fizetni, tehát láttuk a 10%-kal alacsonyabb blokkot is. Na, sebaj. Több is veszett Mohácsnál, de azért ez mégis "érdekes" volt. Ennek ellenére bátran merem ajánlani Nektek ezt a pizzériát. Pizzát is lehet kapni, hogy a nevéhez hű maradjon. :)
Az olasz lepénykenyér tulajdonképpen olyan volt, mint egy tortilla. Bár nem tudom, milyen lisztből van. Talán egy kicsit száraz volt a sütéstől a tészta, de a töltelék mellett ez eltörpült. :)
Még lenne egy-két fajta, ami tetszik az étlapon... Egyszer majd lehet, megkóstolom azokat is. :)
Jöjjön akkor néhány kép az étlapról, étteremről és ételekről. :)

Kinti terasz

Halloweenre készülnek

Csalogató tábla

Dolce Vita étlap

Piadina története

17 féle olasz lepénykenyér

Benti rész

Kakaós palacsinta (a fahéjas is pont így nézett ki :))

Mexicana: Bruschetta krém, fűszeres csirkemellcsíkok, mexikói zöldségmix, paradicsom, sült vöröshagyma, jégsaláta, mozzarella sajt

Pollo e parma: sajtkrém, pármai sonka, grillezett csirkemellcsíkok, paradicsom, jégsaláta, rukkola, mozzarella sajt
Szerintem nagyon guszta és finom. Bár otthon is könnyen elkészíthető. Azért mégis jó volt kipróbálni ezt a gyorséttermet. :) Így most már nem hajt (annyira) a kíváncsiság, ha meglátom a táblát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése