2012. október 8., hétfő

Sajtkrémes répakrém

Ismét egy szendvicskrémet készítettem reggelire. Nagyon szeretem a répakrémet, de most kicsit máshogy készítettem, mint itt

Elkészítése

A répát lereszeljük, vagy késes aprítóval felaprítjuk. Natúr sajtkrémmel összekeverjük. Sóval, borssal, delikáttal, valamint mustárral és majonézzel ízesítjük. Alaposan összekeverjük, hogy az ízek mindenhova elérjenek.
Pirítóssal, friss kenyérrel, kiflivel, zsemlével elfogyasztjuk.

Hozzávalók:
2 kisebb répa
10 dkg natúr sajtkrém
só, bors, delikát ízlés szerint
2 tk. majonéz
2 tk. mustár

Sajnos, most képet nem tudok mutatni. Egy nagyon rosszul sikerült fotóm van, amit az irodában kattintottam még reggel... De azt inkább nem mutatom meg. Higgyétek el nekem, hogy finom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése