2012. október 1., hétfő

Csirkés tésztasaláta

Már nagyon régóta fent van a listámon a tésztasaláta. De eddig valahogy sosem sikerült elkészíteni. Pár nappal ezelőtt viszont kiötlöttem valamit, és ma este elkészítettem. :) Most az "uzsis dobozomban" látjátok az ételt. Már holnapra készítettem elő. Kb. 2-3 adagra valót főztem/sütöttem, az összes mennyiséget fogom leírni. Egy kanálnyit megkóstoltam, és nagyon finom. Örülök, hogy rávettem magam, és megcsináltam. :)

Elkészítése

A csirkemellet felkockázom, és kevés margarinon serpenyőben fehéredésig pirítom. Öntök alá egy kevés vizet, és sóval, mediterrán (olasz) fűszerkeverékkel ízesítem. Ha elfőtt a víz, akkor még öntök alá egy keveset, majd hagyom elfőni, és pirosra sütöm a csirkemellet.
A csirke után, megpirítom a kenyérkockákat.
A tésztát sós vízben kifőzöm.
Felkockázom a sajtokat. Felcikkezem a pritamin paprikát.
A csirkét, a tésztát, a sajtokat, a pirított kenyérkockákat összekeverem tejföllel, mustárral és majonézzel.

Hozzávalók:
20-25 dkg csirkemell
20 dkg tészta (rövid cső)
2-3 dkg margarin
1-1,5 dl víz
só, mediterrán (olasz) fűszerkeverék
1 szelet kenyér
5 dkg krémfehérsajt
5 dkg camembert sajt
1 nagyobb pritamin paprika fele
1 kis pohár tejföl (175 g)
2 ek. majonéz
2 tk. mustár



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése