2012. december 31., hétfő

Amerikai büfé, Debrecen

Bár olyasmi fogadalmat tettem, hogy 2012-ben nem nagyon eszek gyorsétteremben... De vannak olyan helyek, és helyzetek, amikor ez elkerülhetetlen. :)
Így voltam ezzel a nemrég megnyílt amerikai hot-dogot, hamburgert árusító büfével is, amit szerettem volna kipróbálni. Végül újat nem mutatott. Ha nem is egészségeset, de azért finomat ettünk. :)
Mozgó büfékocsiknál is lehet ezt a fajta hot-dogot kapni.
Foltos kutyát választottunk. A virslievést is letudtam szilveszter alkalmából. :) Kávéval öblítettük le foltos kutyát, amit csinos kis üveg csészében kínáltak. :) A pirított hagyma volt a legfinomabb része.
2013-ra továbbviszem ezt a fogadalmat... Amihez azért nagyjából sikerült is tartanom magam. Továbbra se lesz nehéz dolgom, mert egyre inkább tudom és érzem, hogy a házi készítésű ételek sokkal finomabbak. :)
Bejárat

Hirdetőtábla

A Szabadság szobor lábai előtt hevertem :)

Zászlócska az asztalon


Ételek és áraik

Foltos kutya hot-dog


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése