2012. december 15., szombat

Kolbászos babfőzelék

Mostanában többnyire hétvégén van időm a konyhában tevékenykedni, de most egyik este összeütöttem egy babfőzeléket. Finom lett, de szerintem máskor mellőzöm a konzervbabot. Amikor megnéztem, hogy puha-e, akkor mintha csak a héja lett volna... A kolbászból se a legjobbat használtam, de így is elfogyott a főzelék. (Amúgy igazi jó, száraz, füstölt házikolbászról (is) álmodozom. :))

Elkészítése

A babot felteszem főni annyi vízben, amennyi ellepi. Amikor felfő, ízesítem sóval, borssal, delikáttal és nagyobbacska darabokra vágott vöröshagymával. Beleteszem a karikára vágott kolbászt. 
Amikor az egész megpuhult, paprikás rántással berántom, egy kis tejfölt elkeverek benne és pár percet még főzöm.

Hozzávalók:
1 doboz vörösbab
1/2 szál lecsókolbász
só, bors, delikát
1 közepes vöröshagyma negyede
rántás
1-2 ek. tejföl


Babos ételek a blogon:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése