2013. június 18., kedd

Sajtos-padlizsános csirke

Amikor megláttam a padlizsánt a hűtőben, rögtön elkezdett kattogni az agyam, hogy mi is legyen belőle. Aztán kitaláltam, hogy csirkemellel együtt kellene megsütni. Ha lúd, akarom mondani csirke, legyen kövér... tegyünk rá sajtot is. Mivel azt is nagyon szeretem. :)
Végül Anyával ketten valósítottuk meg az ötletet. Én bepácoltam a felszeletelt csirkemellet. Elmondtam Anyának, hogy hogy gondoltam elkészíteni. És mivel én nem voltam otthon, így ő sütötte meg. Az elkészítés lépéseit is lefényképezte. :) 

Elkészítése

A csirkemellet felszeleteljük, és a fűszeres olajjal összeforgatjuk. Pár órára, vagy akár 1 napra hűtőbe tesszük, hogy összeérjenek az ízek.
A csirkemellszeleteket tepsibe helyezzük, tetejére padlizsánkarikákat helyezünk. A padlizsánokat sóval, borssal meghintjük és reszelt sajtot teszünk a tetejére.
Alufóliával lefedve készre sütjük.

Hozzávalók (3 adaghoz):
1 csirkemell
1 padlizsán
10-15 dkg reszelt sajt
2 kk. só (+ a padlizsánhoz)
1/2 kk. bors (+ a padlizsánhoz)
1/2 kk. őrölt gyömbér
1-1 kk. bazsalikom, petrezselyem, chili
kb. 3 ek. olívaolaj



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése