2013. június 10., hétfő

Szalonnás kotlett

Vizsga előtt kell egy kis pozitív energia is a nagy izgalomban. Ezért úgy döntöttem, hogy alkotok valamit. A választásom a szalonnás kotlettre esett, amihez krumplipürét és uborkasalátát készítettem.
A husi elég piros lett, de azért finom. :)
Én a fűszerekkel nem bedörzsöltem a húst, hanem kicsit fűszeres olajban pácoltam. A Piros Arany mellé pedig Erős Pistát is társítottam.

Elkészítése

A húst kb 1-2 cm-es szeletekre vágjuk, és bepácoljuk.
Pác hozzávalói: olaj, só, bors, tárkony, zúzott fokhagyma, Piros Arany, Erős Pista.
A hússzeletekre vékony szalonnaszeleteket teszünk. Előmelegített sütőben alufóliával lefedve, pici víz hozzáadásával megsütjük.

Hozzávalók:
50 dkg karaj
10 dkg szalonna
6 pici gerezd fokhagyma
1 kk. Erős Pista
2 kk. Piros Arany
1,5 kk. morzsolt tárkony
3-4 ek. olaj
só, bors

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése