2014. május 8., csütörtök

Mustáros krumpli bacon szalonnával

Nem dőzsöltem sokat Párizsban, ám mégis egyszerű(bb) házi kosztra vágytam. :) Kikerült a fagyóból egy csomag bacon szalonna, amelynek egy részét ehhez a krumplis ételhez használtam fel. Hasonló már van a blogban, ITT. Most sikerült a sütőben sütés műveletét is véghez vinni. :)

Elkészítése

A megtisztított krumplit felkarikázzuk, sóval és borssal ízesítjük. Összekeverjük tejföllel, tejszínnel és mustárral.
Zsírral (vagy margarinnal) kikent tepsibe tesszük a krumpli egyik felét, majd befedjük bacon-nel, erre jön a krumpli másik fele és szintén bacon szalonna. (Én a baconszeleteket háromfele vágtam el.)
180 fokos sütőben alufóliával lefedve sütjük kb. 50 percet, majd alufólia nélkül pár percet.

Hozzávalók:
8 kisebb krumpli
1 kispohár tejföl (20%)
0,5 dl tejszín
2-3 ek. mustár
só, bors
2 ek. zsír
10 dkg bacon




1 megjegyzés: