2012. március 2., péntek

Édes-csípős csirkeszárnyak

Ez a recept is a Kiskegyed konyhájából való. Azzal az eltéréssel, hogy én jobban fűszereztem, mint ahogy az újság írja (= méz, csípős paprikakrém), és vörösborecetet sem használtam.

Elkészítése

A megtisztított csirkeszárnyakat kétfelé vágjuk és megforgatjuk az előre elkészített pácban. Legalább fél órára hűtőbe tesszük és állni hagyjuk. (Én már előző este bepácoltam és másnap délután sütöttem meg.)
A páclé elkészítése: olajban elkeverjük a fűszereket, a paprikakrémet és a mézet.
180 °-os sütőben 30-35 percig alufóliával lefedve sütjük, majd leöntve alóla a zsírt, alufólia nélkül további 15 percig.
Rizs és saláta készült hozzá.

Hozzávalók:
10 csirkeszárny
fél-1 dl olaj
3 kk. só
2-2 kk. csirke fűszer (én kétfélét használtam)
1 kk. bors
1 kk. erős pista
1 ek. méz


2 megjegyzés: