2012. június 23., szombat

Karfiolleves

Egyik nap megbízást kaptam Anyától, hogy készítsek karfiollevest. :) Bár nem túl bonyolult az elkészítése, én még sosem készítettem, ezért útmutatást kértem tőle. Szerintem olyanra sikerült, mint amikor Anya főzi. :) Bár nem ez a kedvenc levesem. A karfiolt jobban szeretem rántva és főleg savanyúságban. :) Persze egy kis csirkeszárny is került a levesbe, ha esetleg kedve támadna repkedni ebben a hőségben. Egy kicsit nekem is melegem volt a tűzhely mellett, de attól még szeretek főzőcskézni. :)

Elkészítése

A karfiolt rózsáira szedem, a répát felkockázom, a csirkeszárnyakat kétfelé vágom. Kevés margarinon pár percig pirítom őket, majd felöntöm vízzel. Sóval, borssal, delikáttal ízesítem.
Amikor minden megpuhul, rántást teszek rá és egy kevés tejet, és még néhány percig forralom.

Hozzávalók:
3-4 dkg margarin
2 kicsi karfiol
2 kicsi répa
4 csirkeszárny
kb. 1,3 l víz
só, bors, delikát (ízlés szerint)
1 ek. rántás
0,5 dl tej



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése