2012. június 8., péntek

Spárgás baconbe tekert csirkecomb

Nem tudtam, milyen nevet is adjak az ételnek. De mivel mindenből kb. egyenlő arányban vannak a hozzávalók, ezért ezeket beleírtam a címbe. :) 
Nagyon finom étel és Anya készítette, ezért ennek is helye van a blogban. 
Ez fehér spárgával készült. Nem is tudom, hogy mire hasonlít az íze. Valamire emlékeztetett. Ha esetleg van tippetek, akkor örülök, ha leírjátok nekem. :) Bár lehet Ti spárga ízt éreztek. :)

Elkészítése

A csirkecombokat kicsontozzuk és 2-3 darabra vágjuk. Sóval, borssal, delikáttal ízesítjük.
A csirkét a spárgával baconbe tekerjük, almát és körtét teszünk mellé, sütőben készre sütjük. :)

Hozzávalók (nálunk):
3 egész csirkecomb
kb. 6 spárga (a spárgát elvághatjuk)
9 bacon szelet
+ gyümölcs

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kivánatos! Kérlek nézzél be hozzám!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez spárga íz lehet, én nagyon szeretem, főleg a zöldet. Sajnos a család nem, így ez csak nekem tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Wííí, tudom miről beszélsz!!!!
    Én is érzem (bár én a zöldspárgát preferálom), és tényleg nagyon-nagyon hasonlít valamire:)

    VálaszTörlés