2013. március 6., szerda

Ciao Jamaica!

Titokban Jamaicaban jártam. Most jön az úti beszámoló. :)
Ááá nem... Még ott azért nem tartunk. A kedvenc joghurtomról jön egy mini beszámoló. Nem tudom, mennyire tükrözi a jamaicai ízvilágot... Bár feltételezem nem ez lenne a jamaicai gasztronómia csúcsa. Hogyan is lehetne egy joghurtban igazi kókusz és ananász? Azért marad a kedvenc joghurtom... Bár most megálltam, hogy vegyek. Nehogy idő előtt ráunjak. :)
Régebben, kb. 6-8 éve volt egy-két fajta nagyon finom gyümölcslé. Ananász-kókusz ízben. Azt is nagyon imádtam. Sajnos, ritkán lehetett kapni a boltokban, és jó ideje már egyáltalán nem látok olyat. Ezért is örültem, amikor megláttam ezt a joghurtot.
Az íze a gyümölcslére emlékeztet. De azért ugye mégis másabb joghurt formában. Pedig külön-külön nem vagyok nagy rajongója sem az ananásznak, sem a kókusznak. Utóbbinak főleg nem. De a párosítás nagyon nyerő. :)
Akármennyire is finom ez a joghurt, ennél is észrevettem, hogy alig töltik meg jobban a poharat, mint a fele.. Bár sajnos másik fajta joghurtnál is megfigyeltem ezt mostanában.
A gyümölcsdarabokat pedig nagyítóval kell benne keresni. :) Kb. 3-4 aprócska darab, ha volt benne.
Én egy kis müzlivel dúsítottam. Reggelire tökéletes volt és még lesz is. :)

Forrás: google


A munkahelyi billentyűzet nem kapott a joghurtból. :)

Ilyen keveset adnak ebből a jóból? :(


müzlivel gyarapítva



1 megjegyzés:

  1. én azt sajnálom, hogy ha ilyen keveset adnak, miért nem csomagolják kisebb dobozba? mennyivel környezetbarátabb lenne... (bár akkor nem lehetne érte elkérni annyit, amennyi :P )

    VálaszTörlés