2013. augusztus 20., kedd

Bulgária 3. nap - 2013.08.13.


"A mai reggelt elég korán indítottam. Magyar idő szerint már fél 7 fele a kávémat ittam. Bár ez nem meglepő, mert amikor dolgozok, akkor még korábban ébredek. De azért nyaralás alatt aludhatnék… Na, jó. Nap közben pótoltam is, szundítottam egy kicsit. :)
A nap nagy része hasonlóan telt, mint a tegnapi. A tenger és medence partján napoztam, valamint kagylókat gyűjtögettem. Ha valakinek van jó ötlete, hogy milyen kreatív dolgot lehet kisebb kagylókból készíteni, az ossza meg velem. Előre is köszönöm!
Az estét nem a bazárosok között töltöttük, hanem egy balkán/bolgár vacsora után balkán/bolgár estre mentünk. A vacsorán díszített székek voltak, és a felszolgálók helyi népviseletben voltak. Az érkezőket cukorkával és helyi italokkal kínálták. Balkán országbeli ételek estje volt a mai. Néhány képet készítettem, de sajnos, nagy volt a tömeg… Így túl sok kép nem készült az ételekről, és még a neveket sem sikerült megjegyezni, sem lefotózni. De az élmény, emlék megmarad. Miután teletömtük a pocinkat, a medence bár melletti színpadnál foglaltunk helyet, ahol a gyerek diszkó után megkezdődött a felnőttek szórakoztatása. Először is bingó játék (10 leva egy szelvény) volt, de mi nem játszottunk. Nem is tudtuk, hogy lehet szelvényt venni. Majd a bingó után a bolgár animátorok különböző néptáncokat adtak elő. Bolgár, macedón, török, görög stb. Nagyon szuper volt. Ügyesen táncoltak mindannyian. :) Készítettem videókat is, amiket majd feltöltök és berakom a linket ide. Az est vége felé közeledve, vagyis közeledve a közönség megtáncoltatása felé, engem elnyelt a világháló… De mint megtudtam, mindenki ugyanolyan nyuszkó volt, mint én és leléptek mielőtt táncra perdítették volna őket."

Rövid, nem profi minőségű, de emlékezetes videók a bolgár estről:




Joghurt & müzli

Még egy kis reggeli

Ebéd, az a rántott valami, az hal... Nem ízlett. De a sajt befigyel :)

Legfinomabb sütikék voltak

Bolgár esten a vacsorám. Nem voltam túl merész. :)

Az elmaradhatatlan sajt és bolgár saláta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése