2013. augusztus 24., szombat

Gambrinusz Csárda - Csíkszereda

2013. augusztus 17-én Bulgáriából fáradtan Csíkszeredára érkeztünk. Nem csupán fáradtak voltunk, hanem éhesek is. Én meg végtelenül szomorú, mert ott kellett hagyni a tengert. :( Bár Bulgáriában imádtam a sajtokat és a salátákat, vacsorára mégis tartalmas menüt választottam. Persze, nem csak én laktam jól, hanem utas társaim is. :)
A csárdát lájolhatjátok ITT, és honlapjuk is van, de azt most nekem nem tölti be.
Itt már a hagyományos, magyaros ízvilág volt terítéken, és nem mellékesen rendkívül kedves felszolgálók és házi gazda fogadott minket. Lej nem volt nálunk, de átszámolták nekünk forintba, így azzal fizettünk. Ha euró van a zsebetekben, azt is elfogadják. Bőséges volt a menü, és árban hasonló, mint itthon, vagy talán olcsóbb egy kicsivel.
Van egy kinti rész, de bent is lehet enni. Annyi minden volt a falon és a plafonon a benti étteremben, hogy felét nem tudtam lefényképezni, de azért mutatok egy kis ízelítőt.














Borzaska

Csirkemell mozzarellával, sült zöldségekkel és sült burgonyával

(Nem értem, a képeket miért rakta ennyire össze-vissza...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése