2016. május 17., kedd

Húsmentesen is finomat No. 1. - 2016. május 17.

Ebben a bejegyzésben szó esik arról, hogy szeretném csökkenteni a húsfogyasztásom majd 1 hétre, vagy akár több hétre, örökre... kiiktatni az étrendemből.
Bár ma is ettem húst, de a fenti cím nagyon megtetszett, ezért ilyen cím alatt szeretném elmesélni a tapasztalataimat. :) 

Reggel, munkába indulás előtt 2 kávét ittam laktózmentes tejjel. 
Fél 8-8 között elfogyasztottam a reggelimet, ami 3 szelet abonett volt cottage cheese-zel és paprikával. Utána a délelőtt folyamán nassoltam egy kis sajtot: füstölt, camembert, kéksajt.
Délig simán kibírtam, nem éheztem már korán. Hozzá vagyok szokva, hogy a munkahelyen 12 h körül ebédelek. Ez most tejfölös, sajtos, fokhagymás csirke volt.
A vacsimat két részletben oldottam meg, fél 6 és 8 óra körül, mert dolgom volt közte. Tegnapi húslevest ettem, kis főtt tarjával. Majd később ciabattát ajvárral megkenve és egy kis jégcsapretket ettem még hozzá. Bár a vacsora 2. felvonása mind boltiak volt, de finom és húsmentes.
Folyadék a mai napon: limonádé (vagyis citromleves víz), házi gyümölcslé (szederből, almából), citromfüves, epres zöldtea, jaffa szörp.
A hasam jó, de a fejem azon a bizonyos ponton ma is fájt. :( Jobb oldalon, hátul, a tarkóm környékén... Ezt mondja meg valaki, hogy miért fáj már lassan 2 hónapja szinte minden nap?! :(

Vacsorám

Ebédem csirke és lepcsánka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése