2011. szeptember 28., szerda

Krémes nap :)

Ma a padlizsánkrém mellett Zöldség krémlevest készítettem. Egy kis vitaminbomba lett. :) Került bele répa, karfiol, zeller és krumpli. A zöldségeket meghámoztam, megmostam és apró kockákra, karikákra felvágtam. Együtt megfőztem őket, ízlés szerint sóval, borssal, delikáttal ízesítettem. Miután megfőtt levettem a tűzről és botmixerrel összezúztam mindet. Majd kevés tejszínnel újra felforraltam.

Hozzávalók:
5 kisebb szem krumpli
egy közepes karfiol fele
egy nagyobbacska zeller fele
4-5 kisebb sárgarépa
só, bors, delikát
1,5-2 l víz
kb. fél dl főzőtejszín

1 megjegyzés:

  1. Bocsánat nem feledkeztem meg az ajándékról, de annyi munkám volt, hogy azt sem tudtam milyen világon vagyok, azért sem jelent meg a blogon annyi poszt. Most már van egy kis levegő körülöttem, viszont a címedet elkérhetném újra, hogy még ezen a héten el tudjam postázni. Köszönöm
    írtam a facebookra is de nem jött válasz :(

    VálaszTörlés