2011. szeptember 30., péntek

Sok sajtos, paradicsomos, sonkás penne

Egy kis olaszos étel vacsorára. :) Bár nem vagyok egy profi a konyhában, de Anya meglátott  egy receptversenyt, ahova feltöltöttem ezt. Ezt csak azért írtam le, hogy ha valaki ott is látná a receptet, akkor nehogy ne gondoljon jóra. :) Azonban én nem találom most a receptem. :( A technika ördöge játszadozik? Sebaj.
Egyébként elég gyors és egyszerű étel.

Így készül

Megfőzzük a penne tésztát. Közben feldaraboljuk a többi hozzávalót. A szószt hasonlóan készítjük, mint a már korábban említett pizzaszószt.
Szósz elkészítése: aranysárgára megpirítunk kevés olajon egy közepes fej vöröshagymát, majd hozzáadunk 2 közepes, apró kockára vágott paradicsomot. Sóval, morzsolt oregánóval és bazsalikommal ízesítjük. Miután puhul, levet ereszt, hozzáadunk egy kis paradicsompürét. Ezután kb. még 5 percig főzzük.
Sonkás rész elkészítése: még egy vörös hagymát kevés olajon aranysárgára pirítunk, majd megforgatjuk benne, kissé megpirítjuk a kockára vágott sonkát.

Tálalás: A tésztára helyezem a paradicsomos szószt, majd rá a hagymás sonkát és végül a felkockázott, illetve reszelt sajtot.

Most 5 féle sajtot használtam. Egy részét reszelve, másik részét felkockázva.

Hozzávalók:
40 dkg penne
15 dkg sonka
2 közepes vöröshagyma
2 közepes paradicsom
4 dkg paradicsompüré
1 mk. morzsolt oregánó
1 mk. morzsolt bazsalikom
3 mk. só
olaj
1 nagy bazsalikomos mozzarella golyó fele, felkockázva
10 dkg fehér krémsajt (feta), felkockázva
5 dkg csavart, füstölt sajt (Én az Erdélyből hozottat használtam. Hasonló a parenyicához.)
10 dkg füstölt karaván, reszelve
10 dkg csízió toast sajt, reszelve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése