2012. szeptember 11., kedd

Ha az élet hív, menni kell?

"-Mester, nem tudom, mit tévő legyek. Semmi nem úgy alakult, mint ahogy azt reméltem.
- Néha az válik hasznunkra, ami helyette történik."

"Most tanultam meg, hogy nem arra kérem Istent, hogy teljesítse azt, amit én elterveztem, hanem hogy segítsen megérteni, mi az értelme annak, amit ő tesz velem." (Wass Albert)

Jelenlegi élethelyzetemre talán ezek a találó idézetek. Úgy hozta az élet, a sors, az Univerzum, - nevezhetjük bárhogy - hogy a munka elszólít imádott városomból, Debrecenből. Bár valamennyire az én kezem is benne van a dologban persze... :) Szóval vannak dolgok, amelyek úgy alakultak, ahogy én azt "programoztam".
Másik városban fogom tölteni az időm nagy részét, és végre hasznosan. Szeretném majd alaposan megismerni az új várost, és persze a környéket is. Terveim szerint kirándulós bejegyzések is lesznek majd, hogy hű maradjak a blog egyik részéhez. A fő részt, vagyis a főzést sem szeretném elhanyagolni. Azt hiszem, erre is lesz lehetőségem. :) Előre is elnézéseteket kérem, ha a kezdetekben ritkábban jelentkezem. De mindenbe bele kell rázódni.
Remélem, a munkában is jól alakul minden, és a főzésre is lesz időm. Hiszen enni kell, és a főzőcskézés feltölt pozitív energiával. :)

Továbbra is szeretettel várom, köszöntöm az Olvasókat, Látogatókat! :)

6 megjegyzés:

  1. Kívánom hogy minden úgy alakuljon ahogyan azt Te szeretnéd! Sok sikert az új kihíváshoz!

    VálaszTörlés
  2. lehet érdeklődni, hogy melyik városba mész? vagy majd találjuk ki a leírásokból? :P
    Amúgy biztosan jó lesz, a változás mindig jó :P

    VálaszTörlés
  3. Tiszta szivből kivánom,hogy minden úgy alakuljon ahogy szeretnéd! Sok sikert kivánok!

    VálaszTörlés