2016. február 12., péntek

Budapest - 2016. február 06.

Emlékszem, amikor egy földrajz vizsgán Budapestet húztam, mint tételt. Nagyon örültem neki. Pláne miután ötösre feleltem. :) Már akkor is szerettem mindent, ami utazással kapcsolatos, illetve a térképböngészés imádata azóta is megvan. :) De akkoriban azért még más szemmel néztem az utazásokra... Hiszen nem volt ez a blog sem. Ma már más dolgokat fedezek fel, máshogy maradnak meg az emlékek, egy jobb értékrendet képviselek az utazások terén.
Örültem mindig, ha valami miatt Budapestre utaztunk. Mostanában gyönyörű képeket láttam fővárosunkról és már nagyon vártam, hogy újra élőben láthassam. A képek alapján és most a valóságban bizonyosodtam meg még jobban, hogy milyen csodálatos is Budapest!
Egy csavargós, városnézős napot töltöttünk el február első hétvégéjén. Gyönyörű időnk volt! Téli hónapban nem is kívánhattunk volna jobbat. 
De nagyon szeretnék egy hosszú hétvégére is elutazni majd nyáron, hogy még jobban felfedezzem a várost minden nevezetességével együtt. Mint egy igazi turista: fényképezőgéppel, napszemüvegben. :)
Jöjjön egy kis képes beszámoló!

Costa-t kérünk Debrecenbe!



Főzelékfaló - lencsefőzelék párizsival. Nem én csepegtettem mellé. :)






















1 megjegyzés: