2016. február 28., vasárnap

White Hair - Magic Hair. I love it!

Világéletemben hosszú, dús hajkoronáról álmodoztam. Ez aligha adatott meg. :( A kis csoportos ovis képemen fel se ismernétek.

Anyukámnak akkor, mintha kisfia lettem volna.


Még az első osztályos iskolapadot is elég rövid, gyenge hajjal koptattam.

Majd aztán kezdett növögetni, kicsit megerősödni a hajam. Mire valamennyire is megnőtt, mondjuk váll alá, akkor elég sokszor volt elhajlásom. Levágattam, levágták. :( A fodrászkodás után persze jött az, hogy itattam az egereket és fohászkodtam a hajnövesztő Mindenséghez, hogy nőjön vissza a hajam.
Gyakran lejátszódott bennem a Huncutkából az a jelenet, amikor sírva mondta a kislány, hogy levágták a haját és felcsendült a fülemben az aláfestő zene.

Sajnos, a jelenetet nem találtam meg, de a zenét Ti is meg tudjátok hallgatni:

A fodrásznál mindig nyeltem a könnyeket, valahogy így. :)
Kép forrása: Instagram

Úgy kb. 4-5 éve már, amióta nincsenek nagy kilengések és csak éppen engedek vágatni a hajamból. Persze, a legtöbb fodrász ollója mindig megszalad és többet vág, mint amennyit az én lelkem el bír viselni. De azért próbálom magam tartani egy viszonylagos hosszú hajhoz. Már amennyire képes az én fejemen hosszú haj nőni. Sokszor úgy néz ki, hogy megnő egy pontig és mintha onnan egy centit nem tudna továbbnőni. Mivel a hosszú haj álmomat még nem adtam fel, ezért már próbálkoztam ilyen-olyan kapszulákkal. Igazából egyik sem vált be. Se hosszabb, se dúsabb nem lett tőle a hajam. Anyukámnak a kókusz,-és ricinusolaj tápláló, hajnövesztő hatásába vetett hitetlenségét szeretném megcáfolni, ezért szorgosan pakolgatom a fejemre. Már, amikor nem vagyok egy hajpakoláshoz lusta. Máskülönben főzéshez, sütéshez használom. Persze, nem a ricinusolajat. Azt nem alkalmazom belsőleg. :)
Az olajok mellett mégis vágytam valami hatásos dologra. Aztán szembejött velem facebook-on a White Hair. Álomhajakat posztolnak. Nézzétek meg a honlapjukat is ITT

Néhány kedvencem a White Hair közösségi oldaláról:




Álmodozások és lájkolgatások után, megláttam, hogy egy csodaszert reklámoznak. Nem mást, mint a Magic Hair kapszulákat és hajápoló termékeket. Mivel megfontolt vásárló vagyok, de úgy is fogalmazhatunk, hogy spórolós, ezért több hetes gondolkodásomba telt, mire a megrendelem gombra klikkeltem. 2 nap múlva már én is a kezemben tartottam egy doboz kapszulát.

Így örültem a bogyóknak:

Úgy voltam vele, hogy egy próbát megér, és sokszor úgyis annyi mindent sajnálok magamtól, akkor most ezt megérdemlem. Szívvel-lélekkel elkezdtem szedni naponta 2 bogyót. 60 szemes a doboz, így 1 hónapon át szedegettem és vártam, hogy mi lesz a hajammal. Lássatok csodát! Tényleg nőtt a hajam! :) Én legalábbis úgy veszem észre, illetve aki látta a before, after képemet, szintén így gondolta. Nem mellékesen, még a hajhullásom is csökkent. Úgyhogy én tényleg nem bántam meg a vásárlást. :)


Before-aftere
Az utána képen már lusta voltam vasalni a hajam...

Örömöm meg is osztottam a White Hair csapatával, és olyan nagylelkűek voltak, hogy egy hajápolási csomaggal ajándékoztak meg. Ezúton is hálásan köszönöm Nekik! :)



Úgyhogy jöhetnek az újabb tesztek! Már az első meg is történt a mai, vasárnapi hajmosásomnál. :) A White Hair honlapján megnéztem a "használati útmutatót" és a szerint jártam el.

1. Megmostam a samponnal a hajam. Nem tettem belőle túl sokat, de így is jól habzott. Egy kicsit összekócoltam a hajamat, de egyébként könnyen fésülhető volt mosás után és könnyedén lemosható a sampon, nem lett ragacsos a hajam.

2. Sampon után jött a mélyre ható kezelés. 2 nyomásnyit tettem a hajamra és néhány percig állni hagytam rajta. Majd lemostam. Már ekkor éreztem, hogy selymes a hajam és nem kócolódik.

3. A mélyre ható kezelés után következett a kondicionálás. A hajtövekre nem szabad belőle tenni, a hajhosszomon végighúztam. 1-2 percig állni hagytam, majd lemostam. Szintén selymes tapintású, könnyen fésülhető volt a hajam.

4. Az utolsó lépés a fényesítő krém volt. Ezt nem vittem fel a teljes hajhosszra, de nem is csak a végére. Ezt már nem kellett lemosni, hanem jöhetett a szárítás. Muszáj megszárítanom a hajam, hogy ne legyen szénakazal. De hála ezeknek a szereknek elég volt a szárítás és utána vasalás sem kellett, hogy nekem megfelelően egyenes legyen a hajam. :) Úgyhogy lehet pihentetni a hajvasalást.

A termékeknek kellemes illata van. Nekem a kókusz keveredik a tenger illatával. De igazából nem tudom, milyen illata is van. :) Minden esetre nekem nagyon tetszik. Elégedett vagyok a termékekkel. Bár én a gyors hajmosás híve vagyok többnyire, de hetente egyszer rászánom az időt egy ilyen hajkúrára.

Készítettünk is rólam fényképeket hajmosás után. Ebből kb. csak egy vállalható van. Nem született fényképész a családba, vagy inkább én vagyok rossz fotóalany? :P

Itt már untam, hogy nem tudunk egy jó fotót lőni. :)

Sokan kételkednek az ilyen bogyók hatásában és egyesek kemény szavakkal ítélkeznek. Én már többfélét kipróbáltam, de eddig ez volt a leghatásosabb. Igaz, nem a legolcsóbb termék, de egy műhaj se kerül kevésbe. Így legalább a saját hajam kezdett el gyorsabban, látványosabban nőni és teljesen természetes, ami a fejemen van. 
Sokan az oldalon azt kérik, hogy egy olyan személy mondjon véleményt, aki tényleg használta a terméket. Nos, hölgyek, lányok, én tényleg használtam. Nekem tényleg bevált. Próbáljátok ki Ti is! Ha az 1 hónapos kúra beválik, akkor vágyni fogtok további dobozokra, ahogyan én is. :) Emellett persze még arról is álmodozok, hogy egyszer beülhetek a White Hair szalon székébe és egy csodás hajjal jöhetek ki onnan. :)

Köszönöm White Hair! Köszönöm Magic Hair!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése