2016. március 15., kedd

Fokhagymás-mustáros tarja vele sült krumplival

Nem éppen egy diétás ételt hoztam most, de március 15-i ebédre/vacsorára elfogadjuk a kalória gazdag menüt :) 
Bár nem a kedvencem a sertéshús, de fűszerekkel jól fel lehet dobni. 

Elkészítése

A húst felszeleteljük és bepácoljuk. Nekem most kb. 1 órácskát állt a pácban, de több ideig is hagyhatjuk, hogy az ízek összeérjenek.
A krumplit megtisztítjuk és karikára, félkarikára vágjuk. Sóval, borssal ízesítjük.
Kevés olajjal kikent tepsibe helyezzük a krumplit, majd rá a hússzeleteket. Egy pici vizet öntünk alá. Alufóliával lefedve, 180 fokon 1 bő órán keresztül sütöttem, majd levettem az alufóliát, 160 fokra és légkeverésesre állítottam a sütőt és további 10-15 percig sütöttem.
Ecetes saláta készült hozzá.

Hozzávalók:
40-50 dkg sertéstarja
2 kk. színes bors
1 kk. őrölt piros paprika
3 kk. só
4 g. fokhagyma
2 kk. magos mustár
2 kk. sima mustár
1/2 kk. Erős Pista
4 ek. olaj (+ pici a sütésnél)
1-2 dl víz
krumpli
só, bors

Az esti fényviszonyok nem jók a lakásban. :( De azért lefényképeztem Nektek. :) A saláta ecetes levét én külön ittam meg. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése