2016. március 15., kedd

Négyparadicsomos-háromsajtos tészta

Akik szeretnek főzni, Nőnapra aszalt paradicsomot (is) kapnak. :) Már régóta szerettem volna én is készíteni aszalt paradicsommal valami finomságot, most tésztás étel készült. Az egész üveget nem használtam fel hozzá, így másba is jut még. :)

Elkészítése

A hagymát felaprózzuk és kevés olajon megdinszteljük. Beletesszük a felkockázott tarját/sonkát, illetve a paradicsomot. Kevés vizet öntünk rá és sózzuk, borsozzuk, valamint oregánóval és bazsalikommal ízesítjük.
Ha kezd puhulni a paradicsom, akkor házi paradicsomlevet öntünk rá, illetve paradicsompürével tesszük gazdagabbá a szószt. Néhány percig pároljuk, majd beletesszük a felkockázott aszalt paradicsomot és egyet rottyantunk az egészen.
Sós vízben kifőtt tésztával, mozarella sajttal, feta sajttal és reszelt trappistával kínáljuk.
Lehet, nem passzol teljesen, de én házi csusza tésztát használtam. Érdekes, ettől nem fáj a hasam, mint más bolti tésztától. És nem mellesleg nagyon finom! :) Jó annak, akinek ilyen ügyes rokona van és finom tésztát tud otthon gyártani. :) Köszönjük!
Még egy kis bazsalikomlevél kellett volna díszítésnek, de sajnos, most az nincs nekem. :( Viszont magokat már vásároltam, úgyhogy alig várom, hogy elvethessem. :)

Hozzávalók:
1 vöröshagyma
10 dkg tarja (most felvágott)
kevés olaj
só, bors
1-2 kk. oregánó és bazsalikom
2 paradicsom
2 kisdoboz paradicsompüré
1-2 dl házi paradicsomlé
8-10 darabka aszalt paradicsom
30-40 dkg tészta
trappista sajt
mozzarella sajt
feta sajt

Aldi-s aszalt paradicsom



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése