2016. március 25., péntek

Paleolit Központ Debrecen és Hideg Nyalat

Nem olyan régen szereztem tudomást arról, hogy már Debrecenben is van paleolit bolt. Nagyon örülök, hogy végre a bioboltok mellett nálunk is nyitott egy ilyen üzlet, ahol sok paleolit terméket lehet vásárolni.
Már én is körülnéztem, de elsőre "csak" egy joghurtot vásároltam. Bár egy kicsit sírt a pénztárcám, amikor kifizettem... De erre a joghurtra el lehet mondani, hogy "olyan finom, hogy mindjárt besírsz". Laktózérzékenységem óta nem igazán fogyasztok joghurtféléket. A laktózmentesek valahogy nem lettek a kedvenceim. De úgy gondoltam, hogy ezzel a paleolit&vegán joghurttal nem lőhetek mellé. Isteni finom volt! Úgyhogy ki fogom próbálni a többi ízt is. :) Mivel korábban se voltam mindennapos joghurtevő, így azt hiszem, meg fogom jutalmazni magam ilyen finomsággal, ha joghurtra éhezem. Bár azt hiszem, ez függőséget is tudna okozni! :)
Az üzletben kedvesek, mosolygósak voltak. Máskor is szívesen fogok menni vásárolni. Pláne, ha majd teljesen átállítom a konyhámat egészségesre. De legalábbis nagyon közelít majd a teljesen egészségeshez. :$ :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése