2012. május 29., kedd

"Falás", nyeremény, gyereknap, epres-szedres tejes pite

Fald fel Amerikát 3. 
Úgy történt, hogy megint volt szerencsém "fald felezni". :) A Fald fel Amerikát ételbárban most megkóstoltam a gyrost. A nagy gyros tálhoz adtak ajándékba egy 3 dl-es üdítőt. Mivel ismerősöm az ételbár facebook-on, így még 20%-os kedvezményre is jogosult vagyok. Így egész jól jártunk. :)
Bár azért nagy meg nagy között is van különbség... De úgy jól laktunk, hogy csak na. :) Még a burritojukat meg fogom kóstolni valamikor, de mást már nem tervezek.
Egész finom volt a gyros. Na, jó. Mondhatom, hogy nagyon finom. Talán a savanyúság/savanyú káposzta (?) nem passzolt túlzottan bele. De a friss zöldségek és az öntet elnyomták az ízét nagyjából. Bár én szeretem a savanyúságot is. :)
Azért a Clock Café-s gyros sokkal finomabb. :) És az tényleg nagy... akarom mondani, óriási adag volt. :)
A Fald fel Amerikát büféről itt és itt olvashattok még a blogban.


Blogszülinapos nyeremény

Szabina játékot hirdetett abból az alkalomból, hogy blogszülinapot tartott. Én voltam a szerencsés, aki nyert a játékon. :) Köszönöm Szabinának az ajándékot, és az Anyukájának, hogy az én nevemet húzta ki. :)


Gyereknapi mérlegelés :)

Minden sütésnél, ahányszor mérleget használtunk elmondtam, hogy én egyszer beruházok egy digitális mérlegre... :) És az én Anyukám gyereknap alkalmából meglepett egy szuper digitális konyhamérleggel. Nagyon örülök és köszönöm. :) Most már aztán tilos zsörtölődnöm, hogy nem tudok mérni, mert még unciában is mérhetek, ha úgy tartja kedvem. :) 
Ráadásul olyan kis vékony, olyan kis lapos. Olyan, mint egy iPad. :)



Epres-szedres tejes pite

Pünkösdre édességnek újra tejes pitét sütöttünk. A receptet itt találhatjátok. A szeder mellé eper is került bele. Nagyon finom így is. :) Most csak sütés előtt fényképeztem le.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése