2012. május 23., szerda

Penne paradicsomos zöldségraguval

Már régóta készülök elméletben és "gyomorban" erre a tésztára. :) Tegnap volt a napja, amikor is a lencseleves után elkészítettem. Nekem sokkal jobban ízlik, mintha hússal készítettem volna. De persze vegyesen is jó, vagy akár kolbásszal... Hmm na azzal jobban el tudom képzelni. :) 

Elkészítése

Felkockázom a megtisztított padlizsánt, cukkinit, felkarikázom az újhagymát, 2-3 cm-es csíkokra vágom a spárgát. Utóbbi most fehér, és nem zöld, mint a spárga krémlevesben. :) 
Kevés olajon megpirítom a zöldségeket, sóval, borssal, bazsalikommal, petrezselyemmel ízesítem, majd felöntöm egy kevés vízzel és hozzáadom a paradicsompürét. Végül néhány percig kevergetem, és kész is. :)
Sós vízben kifőzöm a tésztát.
A tésztára ráteszem a szószt és sajtot reszelek a tetejére.
(Ha a paradicsompüré miatt túl savanyú lenne, adhatunk hozzá egy kis cukrot.)

Hozzávalók:
1 padlizsán
1 cukkini
2 újhagyma
3 spárga
olaj
só, bors
1 kk. bazsalikom
1/2 kk. petrezselyemzöld
1-1,5 dl víz
1 nagyobb doboz paradicsompüré
25-30 dkg penne
sajt

Irul-pirul :)

Tálalva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése