2019. február 25., hétfő

Túrós-cukkinis omlett padlizsánkrémes kiflivel

A mai reggelim nem csupán valamivel megkent kifli volt, hanem készítettem hozzá egy kis omlettet is. 
A kiflik receptjét ebben a bejegyzésben találjátok. Most nem házi "kencével" kentem meg, hanem a Müllerben kapható Alnatura padlizsános szendvicskrémmel. Nem eszek mindig ilyet, de Glamour napokon vagy Müller szombaton szoktam vásárolni egy-egy üveggel 15-20%-os kedvezménnyel. Bár nem túl nagy az üveg, de nekem több reggelire vagy uzsonnára is elég szokott lenni, akkor is, ha nagyobb szendvicset eszek, és mást nem. 
Tojást sem szoktam sűrűn enni, de most szerettem volna megkóstolni egy kis felturbózott változatot. :) Le is írom, hogyan készítettem.

Elkészítése

Egy egész tojást túróval, reszelt cukkinivel felverünk, összekeverünk. Sóval és borssal ízesítjük. Majd pici olajon serpenyőben kevergetés nélkül mindkét oldalán pirosra sütjük. És már kész is a fehérjedús(abb) vegetáriánus reggeli.

Hozzávalók 1 főre:
1 tojás
20-25 g laktózmentes túró
20-25 g cukkini
só, bors 
kb. 1 ek. kókuszolaj





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése