2019. február 18., hétfő

Túrós pogácsa

Múltkor az egyik mamámnál isteni finom túrós pogit ettem. Nem is érdekelt, hogy milyen túróból van (értsd: tuti, nem laktózmentes) és az sem, hogy milyen lisztből. Annyira csábító volt a frissen kisült pogácsa illata, hogy feltétlenül meg kellett kóstolnom. Egyből tudtam, hogy ha akciósan árulnak valahol laktózmentes túrót, akkor én is fogok sütni. És nagy mázlim volt, mert pár nap múlva találtam is. :) Így süthettem én is túrós pogit. A receptet végül tőle nem kértem el, de a neten böngészve találtam egy szimpatikust. A másik mamám névnapjára meg is sütöttem. :)

Annyit módosítottam, hogy cukrot nem használtam az élesztő felfuttatásához, és a liszt egy részét (200 g) teljes kiőrlésűre cseréltem.

A receptet ITT találtam. Készítsétek el Ti is, mert nagyon finom! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése