2012. február 29., szerda

KonoPizza (2.) Szolnok

Hétfőn Szolnokon voltunk. Ha már ott jártunk, gondoltam, érdemes Anyával is megkóstoltatni a kono pizzát. :) Nekem nagyon ízlett, amikor Budapesten kóstoltam. Sajnos, azóta megszűnt a pesti éttermük és még inkább sajnos, hogy Debrecenben sem nyitottak még üzletet. 
Most valamilyen akció keretében még édes kono-t is kóstoltunk. Nem értettem, hogy hogy is működik ez a kedvezmény, de végeredményben 2 db sós, 2 db édes pizzát, 2 fél literes üdítőt és 4 adag (szerintem kicsi) sült burgonyát kaptunk. Úgyhogy 2 krumpli és a 2 "dolce" madárlátta eledel lett, haza hoztuk és itthon jóízűen megettük. :)
A budapesti "élménybeszámoló" itt található. :)
Először nem is azt a pizzát akartam megkóstolni, amit végül ettem. Hirtelen ötlet volt. Nem bánom egyáltalán, de ha lesz még lehetőségem kono-t enni, akkor csakis paradicsomszószost választok. Az közelebb áll az ízlésemhez. :)
A KonoPasta-k közül a Pollo Formaggi-t választottam. "Ízletes sajtszósz 4 féle sajtból, csirkemellfilé, brokkoli, olasz tészta, mozzarella".
 Anya a KonoSpeciale csapatból a Genovese-t választotta, mivel az nekem nagyon bevált Budapesten. :) "Csirkemellfilé, grillezett zöldségek, mozzarella, paradicsomszósz, bazsalikomos pesto".

Az éttermen belül volt kb. 4-5 asztal külön-külön 3-4 székkel, ahol a fogyasztás történik. Nagyon gyorsnak, és nagyon lassúnak se mondanám a kiszolgálást. Mivel szinte tele pocakkal érkeztünk, nem volt nehéz kivárni. Felszolgálták, kihozták az ételünket az asztalhoz. 
Túlzottan nem mertem fényképezni az éttermet, de itt egy megállító reklámtábla:
A KonoDolce-t tehát itthon ettük meg, felmelegítve. Persze így azért nem az igazi, de aznapos volt, tehát nem lehetett nagy baja. :)

Anya a Nocciala Bianco-t választotta: "Mogyorókrémmel, vaníliakrémmel töltött Kono, tört mogyoróval tálalva". Az övében mogyorókrém volt a legkevesebb, de neki is ízlett. :)
Én az Alla Frutta-t választottam: "Vaníliakrémmel, erdei gyümölcsökkel sült Kono, forrón tálalva". Az erdei gyümölcsöt csak megmutatták nekem és a vaníliakrémnek, tehát a tetején volt egy kevés, de azért nagyon finom a krém. :) De maradok a sós pizzánál. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése